Saturday, December 20, 2008

Pandangan dan Pendapat

Saya mengucapakan terima kasih kepada semua yang melawati laman blog saya seterusnya memberikan pandangan. Bagaimanapun saya berharap supaya ianya dilakukan secara berhemah. Komen yang disiarkan adalah pandangan peribadi dan pihak kami akan memadamkan mana-mana yang difikirkan tidak layak disiarkan untuk tatapan umum. Sila layari juga pautan di Laporan Media dan Diari KW untuk mendapat lebih maklumat mengenai aktiviti yang jalankan.

5 comments:

Anonymous said...

Tahniah kerana telah mamiliki blog. Teruskan dengan menyampai maklumat dan idea bagi kemajuan UMNO. Kak Wok nampaknya mendahului yang lain-lain terutama di Jerantut serta peka kepada keadaan semasa. Teruskan usaha dan jadilah pemimpin masyarakat bukan hanya pemimpin UMNO sahaja.

WARIS PAHANG said...

Selamat berblog dan salam perkenalan daripada Waris Pahang.
Temui saya di :
http://www.warisanpahang.blogspot.com

Anonymous said...

Anon dan Waris Pahang, terima kasih atas sokongan yang dieberikan. Saya juga berharap akan dapat memberikan lebih banyak maklumat dan fakta dan aktiviti yang dilakukan oleh Wanita UMNO bahagian Jerantut dimasa-masa hadapan.

one one no belen said...

Salam ketua wanita UMNo bahagian jerantut.Umno mestilah peka dgn pendapat org ramai, jgnlah kerana komen yg menyakitkan hati tetapi mmg kenyataannya begitu kita buangkan. kenalah berfikir secara rasional. keramna rakyat biasa dah jemu dgn pemimpin Umno yg sombong dan bongkak. teliti kena raykat telah membenci umno. dgn cara ini kita boleh mempeerbaiki UMNO di mata rakyat. komen utk kebaikan tak salah walaupun ianya pahit..

one one no belen said...

salam semua bloggers. UMNO bahagian jerantut tak ada ke blog sendiri? macam manalah nak menang pilihan raya kalau mcm ni kalau semua pemimpin UMNO sibuk nak buat duit aje.patutlah tiap kali ada pilihan raya kecil UMNO sentiasa mengekalkan kekalahan .syabas UMNO kerana sentiasa kalah.Ni aku nak komen hangpa semua pemimpin pemimpin UMNO.,Hangpa semua jgnlah syok sendiri aje.Tak tau lagi ke semua pengundi dah tak percaya kat UMNO lagi ke? buatlah post mortem kenapa org dah tak suka UMNO.kalau nak UMNO tak berkubur tendang keluar semua pemimpin pemimpin yg haprak dan bansat tu baru org akan memilih UMNO semua kalau tak jangan haraplah nak dpt undi rakyat . akhir kata selamat berkubur UMNO ,Parti untuk membuat duit para pemimpin pemimpin UMNO