Friday, April 9, 2010

Program Skuad Sayang Wanita UMNO Bhg. Jerantut


Krew TV3 membuat liputan program Skuad Sayang Wanita UMNO Bahagian Jerantut.


AJK Skuad Sayang sedang mengangkut barang-barang termasuk makanan
untuk disumbangkan kepada keluarga berkenaan


Menyampaikan sumbangan kepada keluarga orang asli berkenaan.


Bersama Naib Ketua Wanita UMNO Bahagian Jerantut Pn. Siti Hajar




Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.


1. Pada 9hb lalu, Pergerakan Wanita UMNO dengan Skuad Penyayang telah melakukan kerja amal di sebuah perkampongan masyarakat orang asli suku kaum jakun di sekitar kawasan Felda Kota Gelanggi. Hampir kesemua AJK Wanita mentertai kecuali beberapa orang yang tidak dapat hadir (dengan maaf) atas alasan yang munasabah. Turut serta dalam program berkenaan adalah beberapa jabatan kerajaan termasuk Jabatan Hal Ehwal Orang ASLI, Jabatan Pendaftaran serta beberapa sukarelawan. Tidak ketinggalan krew TV3 yang membuat liputan.

2. Pergerakan Wanita UMNO Bahagian Jerantut akan terus memberikan sumbangan dan khidmat bakti kepada masyarakat tanpa mengira agama dan fahaman politik mereka kerana kami merasakan ini adalah tanggungjawab kami dalam membantu kerajaan membina masyarakat yang lebih bahagia dan harmoni.

3. Kami juga membentuk 'grup media' yang akan membantu membina saluran komunikasi antara Wanita dengan masyarakat khususnya ahli-ahli UMNO Bahagian dalam Parlimen Jerantut. Justru, laporan serta gambar-gambar setiap program yang kami jalankan akan kami masukkan di laman 'Diari KW'. Adalah menjadi harapan agar laman blog ini akan mampu menjadi sebuah laman blog yang dapat memberikan maklumat mengenai UMNO khususnya Wanita UMNO Bahagian Jerantut. Kami juga selalu berharap agar ianya menjadi antara yang terbaik dan paling effisyen.


Terima kasih.




No comments: